
Vanliga frågor och svar
Kan jag hantera sparkonton via telefon?
Nej.
Det är inte möjligt att öppna, avsluta, göra öveföringar eller hantera dina sparkonton via telefon. På Mina sidor kan du logga in för att se aktuell information om dina sparkonton och för att hantera och öppna konton. Behöver du hjälp är du välkommen att kontakta oss.
Om du inte har ett svenskt BankID har du möjlighet att fylla i blanketter och skicka in via post.
Vanligaste frågorna inom Öppna och avsluta sparkonto:
- Hur öppnar jag ett sparkonto?
- Vilka krav gäller för att öppna konto?
- Kan jag öppna flera sparkonton av samma kontotyp?
- Kan man öppna sparkonto för företag eller förening?
- Varför får jag ett autogiromedgivande när jag öppnat ett sparkonto?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Du är varmt välkommen att kontakta oss.
Ring oss på telefon 0770-33 01 00
Bluestep Bank är en del av Enity Bank Group.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Läs mer på www.enity.com