
Vanliga frågor och svar
Hur ändrar jag uttagskonto?
Ändring av uttagskonto görs via inloggat läge på Mina sidor. I menyn går du via Sparande, och där hittar du Ändra uttagskonto. Följ sedan stegen för att ändra ditt uttagskonto.
Observera att ett uttagskonto behöver vara ett transaktionskonto hos en extern bank. Det går inte att koppla ett annat sparkonto som uttagskonto.
Ändring av ett uttagskonto tar vanligtvis 2–5 bankdagar.
Om du inte har BankID kan du ändra uttagskonto genom att skriva ut en blankett och skicka till oss.
Vanligaste frågorna inom Insättningar och uttag:
- Hur gör jag en insättning till mitt sparkonto?
- Hur gör jag ett uttag från mitt sparkonto?
- Hur gör jag en överföring mellan mina sparkonton?
- Vad har ni för gränser på insättningar och uttag?
- Hur många uttag får jag göra från sparkontot?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Du är varmt välkommen att kontakta oss.
Ring oss på telefon 0770-33 01 00
Bluestep Bank är en del av Enity Bank Group.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Läs mer på www.enity.com