Vanliga frågor och svar
Har ni e-faktura eller autogiro?
Vi erbjuder i dagsläget autogiro, men tyvärr inte e-faktura.
Du som har autogiro kopplat till ditt bolån får inga pappersfakturor hemskickade, däremot kommer du i stället få ett SMS när en faktura har skapats.
På Mina sidor kan du enkelt logga in för att se aktuell information om ditt bolån samt kommande lånebetalningar. Där kan du också ladda ner en fullständig faktura i PDF-format.
Vanligaste frågorna inom Betalningar:
- Hur fungerar återbetalningen av mitt bolån?
- Varför skickar ni en ny faktura varje månad?
- Var på fakturan hittar jag mitt lånenummer?
- När är sista inbetalningsdagen för min månadsfaktura?
- Hur vet jag att ni har tagit emot min betalning?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Du är varmt välkommen att kontakta oss.
Ring oss på telefon 0770-33 01 00